YouTube буде обмежувати доступ до моторошних дитячих відео

YouTube буде обмежувати доступ до відео, у яких популярні дитячі персонажі змальовані в сценах насильства, якщо глядачі надішлють свої скарги на це.

Нещодавно, письменник Джеймс Брідл у своєму блозі наголосив, що на ресурсі YouTube з’являються дивні і непристойні відео, розраховані на дітей.

В одному з таких відео Свинці Пеппі виривали зуби

Веб-сайт каже, що вже зараз не дозволяє таким відео заробляти на рекламі. YouTube заявив, що до його команди модераторів “входять батьки, які налаштовані на поліпшення наших додатків і хочуть усе зробити правильно”.

Однак критики каналу твердять, що YouTube робить недостатньо, якщо чекає, щоби саме глядачі поскаржилися на неналежний зміст відеороликів.

Дана проблема не нова.  Продюсери відео широко застосовують популярних персонажів на кшталт Пеппи для продукування насильницького чи сексуально забарвленого контенту.

Джеймс Брідл  наголошує у своєму блозі, що ця проблема набагато глибша у дитячому сегменті на YouTube.

Він наводить багато прикладів відео, призначених для дітей, які, хоч і не були відкрито насильницькими або сексуальними, однак були моторошними, тривожними чи з інших причин не надавалися для перегляду дітьми.

Часто складалося враження, що такі відео генеруються алгоритмами для максимального використання популярних трендів.

Наприклад,  у липні минулого року на YouTube Kids з’явилися кліпи з персонажами із мультфільфу Свинка Пеппа з ножами та пістолетами. У одної зброя у руках, інша ,свиня, що палить та ножем загрожує принцесі з улюбленого дітьми “Маленького царства” Бена та Холі (на фото).

А один  тривожний кліп Свинки Пеппи підробки, знайдене журналістом Лаурою Джул, показує стоматолога з величезним шприцем,який витягує зуби персонажа, а вона кричить у стражданні.

Кадр із відео, де Людина- павук та Ельза стріляють з кулеметів

У багатьох відео використано популярних персонажів на зразок Людини-павука чи принцеси Ельзи, і вони отримують мільйони переглядів.

“Хтось чи щось, або поєднання людей і речей використовує YouTube, щоб систематично залякувати, травмувати дітей і чинити над ними наругу. Цей процес автоматизований і масштабний”, – пише Джеймс Брідл.

YouTube каже, що вже перекриває таким відео доступ до рекламних коштів, якщо отримує скарги, бо це робить їхнє продукування менш привабливим.

Однак багато таких відео і далі містять рекламні оголошення, бо глядачі не скаржаться на них.

Тепер YouTube обіцяє обмежувати доступ за віком до таких відео, щоб їх не могли побачити ті, кому немає 18 років.

Джерело: BBC Україна

 

Автор: Анастасія Папуч

Координатор проекту та головний редактор сайту "Нетикет". Студентка КНУ та майбутній видавець-редактор. Захоплюється психологією та вивчає французьку мову.

Залишити відповідь