3 прості кроки: як безпечно стати частиною інтернет-тренду?

“Лише завдяки 3 клікам можна стати частиною світової спільноти. А записавши 15- ти секундне відео отримати шалену популярність.” Саме так думають переважна частина шибайголів, які беруть участь в інтернет челенджах. У результаті хтось їсть домашню хімію, хтось намагається запихнути в себе ложку кориці, а хтось готовий підпалити усе, що під рукою валяється.

Однак як стати активною частиною інтернет суспільства, не шкодячи при цьому власному здоров’ю та майну оточуючих? Для цього ми склали простий тест з 3 запитаннями, який треба пройти перед тим, як стати зіркою YouTube.

Звідки з’явилося випробування? Хто його створив?

Знаємо, що наразі менше половини українців готові проводити фактчекінг щодо отриманої інформації, але це не повинно зупиняти саме тебе! Уяви, що кожен інтернет-тренд — це новий продукт харчування. Перше, що ти маєш подивитися — це інгредієнти, у випадку інтернету — пошукати перше вірусне відео. Отримавши інформацію про “першовідкривача”, можна зробити висновки щодо його мети. Наприклад, нещодавно мережею гуляло відео юної блогерки, яка після кожного хейтерського коменту, за допомогою Photoshop змінювала свою зовнішність. У результаті вийшла істота з величезними губами, тоненькими руками та ногами та непропорційними сідницями. Деякі користувачі почали обурюватись: “Навіщо гарна дівчина змінює свою зовнішність?”. Виявляється, блогерка співпрацювала з кампанією проти булінгу і її головна мета — показати результат ненависті у коментарях.

Яка кінцева мета тренду?

Якщо ж ви не знайшли перше відео челенджа — не засмучуйтесь. Ми все одно допоможемо визначити ціль випробування. Більшість інтернет-трендів можна поділити на 3 підгрупи: благочинні, веселі/інтегрувальні та ті, що мають наміри отримати тисячі лайків. І на кожен з цих видів достатньо прикладів. Зокрема, фонд ALS зібрав понад $115 млн завдяки популярному у всьому світі Ice Bucket Challenge. А от фанати американського серіалу Riverdale вирішили перетворити одну з цитат у інтернет-тренд, що розважить і порадує кожного.

На жаль, з лайками все набагато гірше. За все існування YouTube побачив не одну історію, коли блогери приносили своє життя у небезпеку чи переходили лінію моральності. Наприклад, минулого року американський телеканал Valley News Live повідомив про загибель хлопця, якого випадково застрелила власна дружина під час зйомок пранку для YouTube. Мовляв, влогерка хотіла показати, чи може книжка буквально захистити від кулі з крупнокаліберного пістолету. Виявляється, що однієї книги було замало. Як потім пояснила дівчина такий пранк повинен був залучити більше людей на їх YouTube-канал.

 

 

 

 

 

 

 

Мережею вже понад 10 років ширяться їстівні відео-випробування: користувачі повинні скуштувати надприродну кількість продукту. Зокрема, ложку кориці, 6 солоних американських крекерів, 2 банани і банку Sprite. У результаті горе-блогерів не рідко доправляли до лікарні з пошкодженням від “небезпечного” життя.

Що від мене потрібно?

Більшість трендових відео потребують підготовки. Захопившись ідеєю, можна взагалі забути про чітку межу безпеки. Ми не рекомендуємо вам постійно сидіти у власній зоні комфорту, але перед тим, як утнути якийсь вірусний ролик варто спитати себе: чи загрожує це моєму життю? Один із останніх небезпечних трендів — поїдання миючого засобу Tide, про який ми писали раніше. Деякі навіть найпопулярніші влогери у гонитві за переглядами та лайками на відео їли ці капсули з хімією. Цей тренд зайшов так далеко, що іноземні ЗМІ повідомляли про дітей, яких госпіталізували з отруєнням миючим засобом.

Залишити відповідь