Туторіал: як розібратися у Facebook? Частина друга.

Сьогодні я хочу навчити вас створювати та використовувати сторінки у Фейсбук. Чому саме сторінки? Тому що це дуже корисна річ, якщо ви маєте бізнес або хочете його почати. Тільки на сторінках можливо переглядати статистику у вільному доступі. І розбирати усе по шматочкам я буду на прикладі сторінки, просуванням якої я зараз займаюсь.

Але спочатку давайте подивимось, де шукати ці сторінки…

Перед собою ви бачите зображення профілю у Фейсбуці, у якому зліва є вже знайомий стовпчик з можливостями. У списку під назвою «Интересное» є підпункти. Саме там і знаходиться потрібний нам вибір – «Страницы».

Клікаєте по цьому пунктику та бачите перед собою ось таке зображення:

Звичайно, таких сторінок, як «Купальники для художественной гимнастики, Стретчинг в Киеве и Научу тебя шпагатам» у вас немає – це вже створені мною.

Але точно є зелена кнопка «Создать Страницу»: ось на неї і натискаєте.

Перед вами з’явився вибір. Ви повинні визначитись: чи ви компанія, або ж ви спілка і публічна особа. Різниця невелика – змінюється тільки вступне слово, коли натискаєш кнопку «Начать». У бренді буде офіційніше привітання, у спілці – розмовний стиль.

Я буду створювати компанію та бренд, тому вибираю першу картинку.

Початок створення розпочався. Ви повинні вписати назву вашої компанії та обрати категорію для неї. Наприклад:

У списку ви зможете знайти потрібну вам діяльність. Потім натискаєте «Продолжить».

Тепер вам пропонують додати фото профілю та мокап (задній фон профілю – ота велика картинка на весь бекграунд).

Оскільки у мене вже все готово, покажу вам результат.

На сторінці ви зможете бачити спеціальне меню (над фото профілю), де вказані можливості роботи. «Сторінка» – це головна стрічка вашої компанії. Саме її будуть переглядати ваші відвідувачі та підписники, коли заходять до вас у гості. Далі знаходиться пункт «Сообщения», де ви можете бачити повідомлення від клієнтів або ж, якщо ви прив’язали до профілю свій Інстаграм (розкажу, як це робити пізніше), бачити повідомлення з цього додатку. Далі є кнопка «Уведомления» – це звичайні повідомлення про дії людей на вашій сторінці: підписка, лайк, репост і тому подібні речі.

Переходимо до мого найулюбленішого пункту «Статистика». Ось так вона виглядає:

Ви можете обирати, за який період переглядати дані. Я обрала «последние 7 дней». Також ви можете дивитися тут успіхи у рекламі вашої сторінки та публікації, які підіймалися (рекламувалися). Можна побачити детальну статистику по просуванню оголошень (органічне охоплення, кліки на публікацію, реакції).

Пункт меню «Инструменты для публикации» використовують при створенні рекламних оголошень, їх редагуванні та просуванні (про це розкажу у іншій частині).

На сторінці ви можете також редагувати інформацію про компанію, додавати фото та відео. Наприклад:

Є змога змінювати кнопку профілю сторінки. У мене це синя позначка «Регистрация». Виходячи з вашої мети, редагується і вона…

Ось такі поради вам від мене. Звичайно, це не все! Фейсбук має багато різноманітних інструментів та налаштувань. Але – не все одразу!

Сподіваюсь, вам сподобались рекомендації і у вас з’явилось бажання розібрати мережу на частинки…

Автор: Анастасія Кучерська

Активна студентка КНУ ім.Т.Г.Шевченка, автор статей та майбутній рекламіст. Знаходиться у складі збірної університету зі спортивної аеробіки. Вивчає китайську мову.

Залишити відповідь